OSO ONGI | NAHIKO | GAIZKI | |
Helburuak lortu dira? | Zehaztutako helburu guztiak lortu dira. (helburuak honako hauek dira : ikasleak jarrera aldatuko du, ikasleei barkamena eskatuko die, etxerako lanak egingo ditu…) | Zehaztutako helburu batzuk soilik lortu dira (adibidez, ikasleak jarrera aldatuko du baina ez du barkamenik eskatuko). | Zehaztutako helburuak ez dira bete (ikasleak ez du jarreraz aldatuko, etxerako lanak ez ditu egingo, ez du barkamenik eskatuko..) |
Tutoretzan irakaslea eroso egon da? | Segurtasunez hitz egin du eta ez du eztabaidarik izan ikaslearekin. | Kontraesanatu egin da eta hiruzpalau alditan trabatu egin da hitz egitean. | Erabat deseroso egon da eta ezin izan du tutoretza bideratu. Irakasleak urduri zegoela nabaritzen zen (azkazalak horzkatzen zituen, askotan trabatu egin da...) |
Irakasleak ikaslearekin akordio batera ailegatu da? | Bai, arazorik gabe | Desadostasuna egon da eta azkenean akordio batera heldu dira. | Ez, ez dute akordio batera ailegatu, eztabaida egon da, konponbiderik gabe. |
Kaixo! Sandra, Josune eta Miriam gara, eta blog hau egin dugu irakaskuntza funtzioari buruzko gaiak aztertzeko eta zabaltzeko. Espero dugu gustukoa izatea ;)
martes, 14 de diciembre de 2010
Tutoretza ebaluatzeko errubrika
Hona hemen tutoretza bat ebaluatzeko egin dugun errubrika:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario