OSO ONGI | NAHIKO | GAIZKI | |
Informazioa irakurri eta ideia nagusiak azpimarratu | Informazioa hiruzpalau aldiz irakurriz gero, eta ideia nagusia guztiak jasota badaude | Informazioa bitan irakurri eta gai nagusiak aurkitu, baina ere garrantzia ez daukaten ideiak azpimarratu | Informazioa behin irakurri eta ezer ez ulertu, edo informazioa ez irakurri. |
Ideia nagusien kokapena eskeman | Ideia eta azpi-ideia nagusiak eskeman jarrita badaude | Ideia nagusietariko batzuk (erdia edo) soilik badaude eskeman | Ideia nagusiak ez badaude jarrita eskeman |
Eskema multimediaren aurkezpena | Eskeman hiruzpalau irudi txertatuta badaude, eta dena modu erakargarri batean antolatuta badago | Eskeman irudi bat edo bi agertzen dira, baina eskemaren aurkezpena pobrea da (hots, ez da erakargarria) | Eskeman irudiak ez badaude, ondorioz, aurkezpena |
Kaixo! Sandra, Josune eta Miriam gara, eta blog hau egin dugu irakaskuntza funtzioari buruzko gaiak aztertzeko eta zabaltzeko. Espero dugu gustukoa izatea ;)
sábado, 11 de diciembre de 2010
Eskema multimedia ebaluatzeko errubrika
Hona hemen eskema multimedia edo mindomo bat ebaluatzeko egin dugun errubrika:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario